עוד משחר ההסיטוריה של ענף המסחר הקמעונאי ואולי אף לפני כן, אחת הדרכים הנפוצות ביותר להגיע לקהל לקוחות חדש עבור העסק שלנו היתה באמצעות מוצרי פרסום וקידום מכירות. עד היום, ענף מוצרי הפרסום תופס חלק עיקרי במערך השיווק של העסק שלנו. אז על מה בכלל מבוססת ההצלחה של שיטת שיווק זו?
במחקר שנערך בנושא, יתכן וישנו רמז לתשובה זו. חוקרים צפו בחסידי הארי קרישנה, מחלקים פרחים לעוברי אורח. הם גילו, שבעקבות קבלת הפרחים מהחסידים, עלו הסיכויים שעוברי האורח יתרמו מכיסם או לפחות יסכימו לשמוע את שיש להם להציע. הצלחתם להבין מהו הפוטנציאל העצום שיש במוצרי קידום מכירות עבור העסק שלכם?
איך תוכלו להשתמש במוצרי קידום מכירות ככלי שיווק לעסק שלכם?
התחלה של מערכת יחסים
בכדי שלקוח פונטציאלי ירצה לרכוש מכם מוצר או שירות מסויים, צריכה להתנהל ביניכם מערכת יחסים כלשהי. מוצרי קד”מ מהווים דרך מצויינת לפתוח את מערכת היחסים הין המוכר לקונה.
מוצרי פרסום הם דרך מעולה לפתוח את מערכת היחסים ביניכם, כאשר בשונה מפרסומות הנחשבות לאמצעי שיווק פולשני ואגרסיבי, תוכלו ליצור קשר חיובי עם הלקוח שלכם.
העמקת היחסים
אז אותו לקוח פוטנציאלי כבר הספיק להכיר אתכם, שזהו התנאי הראשון למערכת היחסים המופלאה שתירקם ביניכם בהמשך, הגיע השלב בו צריך להעמיק את הקשר ביניכם.
קבלת המתנה לעיתים עלולה לגרום לאנשים להרגיש מחוייבות להחזיר לכם טובה מסויימת. על פי מחקרים בנושא, 40% מכלל מקבלי מוצרי פרסום כמתנה, הפכו ללקוחות.
משיכת תשומת לב
עולם העסקים הוא עולם תחרותי, שמחייב אתכם כבעלי עסקים לנקוט במגוון אמצעים על מנת למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות שלכם. מוצרי פרסום הם כלי מעולה שיסייע לכם למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות שלכם. בנוסף, מוצרי פרסום אלה, יגמרו לכך שגם הלקוחות שלכם יפרסו את העסק שלכם, בין אם במודע ובין אם לא.
אותם לקוחות יספרו לחברים/מכרים שקיבלו את המוצר ללא עלות, הם יסתובב איתו על יד אותם חברים ודרך זה יעוררו את סקרנותם של הסובבים אותם.
תשכחו מפלחי שוק
אולי מדובר באחד היתרונות הגדולים והחשובים בהקשר של מוצרי פרסום וקידום מכירות בניגוד לפרסומות מסורתיות. אתם לא צריכים לפנות לקהל יעד מסוים. פעמים רבות בעלי עסקים חושבים שהם יצליחו להגדיל את רווחיהם בצורה ניכרת אם יצליחו לקלוע בקהל היעד שלהם, דבר שאינו פשוט כלל ברמה השיווקית. בדרך של מוצרי פרסום תוכלו להגיע לקהלי עד שמעולם לא חשבתי שיתעניינו במורים או בשירותים שאתם מציעים.