מוצרי פרסום שמתאימים לחברות גדולות

חברות גדולות זקוקות למוצרי פרסום ממותגים יותר מכל: מוצרים שיסייעו ללקוחות הקבועים להיזכר בהן דרך קבע, יסייעו ללקוחות פוטנציאליים להתוודע אליהן באופן טבעי ולפתח רצון אישי להכיר אותן בצורה מעמיקה יותר.

כיום קיימים אינספור מוצרים מעולים שניתן למתג ולמסור כשי לעובדים ולקוחות, הן בכדי לגרום להם לפתח אמון ורגשות חיובים כלפי החברות והן בכדי לפרסם את הלוגו והמסרים של החברות באופן אורגני בפני כל המי ומי. 

עטים ממותגים

אין כמו עט ממותג ויפהפה, שמפיץ את שם החברה שלכם לכל מקום אשר הוא הולך.

לקוחות שמגיעים למשרדים שלכם, עובדי צוות ואפילו מנהלים, כולם משתמשים בעטים דרך קבע וזקוקים להם בכדי לנהל את יומם על מיי מנוחות.

בכל פעם שמישהו שולף את העט עם שם העסק שלכם במטרה להשתמש בו, הוא נזכר בחברה שלכם באופן מיידי. בזכות זאת, לא רק שהוא לומד לראות את בית העסק שלכם כמותג, אלא שהוא גם זוכר אותו באופן מובהק. על ידי כך, בפעם הבאה שמישהו יבקש המלצה לשירות או מוצר שאתם מציעים, היו בטוחים כי השם שלכם יהיה לראשון שיעלה במוחם.

העט הממותג מזכיר ללקוח שמכיר אתכם מי אתם, וגורם לאנשים שזרים למותג שלכם להתוודע אליו פעם ראשונה. אם תהליך המיתוג שלכם הוא איכותי, הסיכויים גבוהים שאנשים יביעו עניין וישאלו “של מי העט הזה?” ו”מה המותג הזה עושה?”. 

היכרות ראשונית עם השם שלכם פעמים רבות יכולה להוביל להיכרות מעמיקה, שגם תביא לרכישות עתידיות.  

יומנים ומחברות

יומנים ומחברות ממותגות עם הלוגו ושם החברה שלכם הם דרך מצוינת לפרסם את השם של החברה שלכם בפני כל המי ומי.

אחרי הכול, כיום כולם זקוקים למחברות וליומנים, אך שוכחים לקנות אותן. זה נכון, רבים ודאי מסתמכים על האפליקציות והפיצ’רים החדשניים שהפלאפונים החכמים מספקים לנו. עם זאת, יש להודות כי מחברת ויומן תמיד מהווים את האפשרות הבטוחה והנוחה ביותר, במיוחד עבור הישראלי המצוי, שמבלה את עיקר ימיו בריצה ממקום למקום.

יומן או מחברת מהווים מתנה מדהימה, שכל עובד או לקוח ישמחו לקחת כשי הביתה. בדומה לעט הממותג, כל מי שיבחין במחברת או ביומן יתהה בנוגע לבעלי הלוגו, ויכיר את החברה שלכם לראשונה. ברגע שאתם מצליחים להשתיל את המותג שלכם בראשם של לקוחות חדשים, אתם פותחים אינספור דלתות חדשות, שבעתיד יכולות להפוך להכנסות של ממש.  

אנשים שכבר מכירים את החברה שלכם יזכרו בכם לטובה, והסיכויים גבוהים שאף יבחרו להציץ באתר שלכם בכדי לראות אם משהו התחדש או אם אתם מציעים איזה מבצע חדש.

עכברים ומשטחים לעכברים

בעולם שבו כולנו מחוברים למסך חכם כזה או אחר, עכבר ומשטח לעכבר מהווים מתנה מדהימה שלבטח ישתמשו בה.

המשתמשים ייהנו מהקלות ומהנוחות שסיפקתם לחייהם, ועל ידי כך יזכרו את המותג שלכם לטובה. בדומה לכל מוצר ממותג, הוא יסייע למשתמשים הקיימים להיזכר במותג שלכם, באיכות שלו ובכל הטוב שתרם לחייהם, ולאנשים חדשים להיחשף למותג שלכם לראשונה, להביע סקרנות כלפיו ולפתח רצון להכיר אותו בצורה מעמיקה.

תיקים ממותגים

גבר או אישה, כיום כולם זקוקים לתיקים: תיק למחשב, תיק לטיולים, תיק לשימוש יומיומי ותיק לאירועים.

פנקו את הלקוחות והעובדים שלכם בתיקים איכותיים, שתמיד יחברו אל המותג שלכם קונוטציה חיובית ורצון לומר “תודה, תודה שהפכתם את הטיול שלי לנוח ואפשרי”.

כל מי שיבחין בלוגו שלכם על התיק, כמעט מיד יתעניין במותג שלכם וירצה לחקור במה אתם עוסקים.

בקבוקים וספלים

בקבוקי ספורט, בקבוקים לשימוש יומיומי וספלים לשתייה חמה, הם כולם מצוינים להצגת הלוגו שלכם בגאווה ושידורו לעוברים ושבים.

חולצות, כובעים וג’קטים

הכינו חולצות לחגים, ימי גיבוש ואג’נדות שהחברה שלכם מקדמת. חלקו את החולצות לעובדים ולקוחות, וסייעו להם להרגיש שעם הבגדים שלכם הם יכולים להרגיש בבית.

הבגדים לא רק משדרים לכל מי שעובר כי מדובר בלוגו של החברה שלכם בצורה גדולה וברורה, אלא גורמים ללובשים אותם לחוש כי הם קרובים אליכם, כך שיבחרו בכם גם בפעם הבאה שיזדקקו לשירותים שאתם מציעים בלי לחשוב פעמיים.

צרו איתנו קשר לקבלת עזרה וסיוע בבחירת המוצר המתאים ביותר עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

להתחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
היי, איך אוכל לעזור לך?