אין ספק שאחד הנדבכים החשובים ביותר לכל עסק הוא השיווק וקידום המכירות. ישנן דרכים רבות לקדם מכירות ולהישאר בתודעה של הלקוחות שלנו אך אחת הדרכים היותר מקובלות שלקוחות אוהבים מאוד היא חלוקת מוצרי פרסום וקידום מכירות במתנה. לאחרונה יותר ויותר עסקים בוחרים לחלק מתנות מדליקות לאור היתרונות של מוצרי פרסום וקידום מכירות רק שאם פעם היינו רגילים לקבל לוחות שנה או עטים ממותגים כיום אנו רואים מתנות יותר מקוריות ויותר שימושיות כמו פד לעכבר, תרמוס לקפה, מחזיקי מפתחות שמשמשים בתור דיסק און קי מתנה ועוד.
מוצרי פרסום וקידום מכירות – להשאר בתודעה של הלקוח
אין ספק שכל אחד ואחת מאיתנו אוהבים לקבל מתנות רק שבמקרה של מתנות ממותגות עם לוגו ושם העסק שלנו אנו מרוויחים את העובדה שהן משמשות לנו בתור פרסומת חינם שמופיעה באופן תמידי אצל הלקוח שלנו (למתנות משרדיות). תארו לכם מתקן לטישו שמשמש לקוח שלנו באופן קבוע במשך כל היום לאורך כל שעות העבודה שלו. במקרה כזה אנו יכולים להיות בטוחים שאנחנו נמצאים בתודעה של אותו לקוח באופן קבוע כמעט כל יום בשנה, גם אם הוא לא משתמש בשירותים שלנו באופן קבוע.
הלקוח הוא הנכס החשוב ביותר של העסק
שמירה על קשר עם הלקוחות שלנו הוא דבר חשוב לכל עסק. כיום כל מותג גדול מקפיד להיות בקשר עם הלקוחות שלו על מנת שלא לאבד אותם כאשר להיות בקשר עם הלקוחות שלנו לאו דווקא אומר לצלצל אליהם כל שבוע לשאול מה שלומם אלא למשל לנצל חגים מסויימים או מועדים בשנה בהם אנו נותנים להם מתנות ומוצרי פרסום שלנו. עצם זה שלקוח שלנו מסתובב עם גאדג’ט (גאדג’טים למתנה) שעליו חרוט לוגו החברה שלנו כבר אומר שהוא נזכר בנו אחת לזמן מה כאשר הוא משתמש בדיסק און קי שלו, דבר שעוזר לנו להשאר צרובים בתודעה של אותו לקוח.
חלוקה של מתנות שימושיות
המפתח בחלוקת מוצרי פרסום וקידום מכירות הוא חלוקה של מתנות איכותיות ושימושיות (לדוג’ מחברות מעוצבות וממותגות) אשר יישארו עימו לאורך זמן. בראש ובראשונה אנו רוצים שהמתנה שאותה אנו נותנים ללקוח שלנו תהיה שימושית ובעלת ערך עבורו על מנת שיוכל לנצלה בחיי היום יום שלו ואנו נשיג את המטרה שלשמה הפקנו את אותו מוצר. שנית ולא פחות חשוב אנו רוצים שזו תהיה מתנה איכותית מבחינת החומר ממנו היא עשויה ומבחינת חריטת הלוגו של החברה היות ואנו רוצים שאותה מתנה תשמש את הלקוח שלנו לזמן רב ובאותו זמן הלוגו שחרוט עליה ישאר גם הוא על מנת שאותו לקוח יוכל תמיד לזכור מהיכן הוא קיבל את מתנה הזו ולמי הוא יכול לפנות במידה והוא זקוק לשירות או למוצר אותו החברה שלנו מעניקה.