שיווק ומיתוג העסק – ממוצרי פרסום ועד שלטים

מחברת ממותגת כריכה דמוי עור

על מנת לפרסם את העסק ולהגדיל את היקף המכירות שלו, בעלי עסקים נדרשים לשווק את העסק, מוצריו ושירותיו באופן רצוף. אם לא יעשו זאת, סביר להניח שהמתחרים שלהם יעקפו אותם. אם פעם היה שימוש בפרסום של מודעות בעיתונים גדולים או בשלטי חוצות, כיום יש דרכים זמינות ומקוריות באמצעותן בעלי העסקים יכולים להגיע לקהל גדול של לקוחות פוטנציאליים. הדבר עשוי להגדיל משמעותית את הרווחים של בעלי העסקים ואפילו לייצר שיתופי פעולה עסקיים חדשים. 

שימוש במוצרי פרסום

למעשה, מוצרי פרסום כוללים מתנות ומוצרי קדם מכירות. את המוצרים האלה ניתן לחלק לקהל ספציפי אליו פונים או לקהלים מגוונים. הכל כמובן בהתאם לפעילות ולמטרות של העסק או החברה. מוצרים כאלה יכולים להיות, עטים הנושאים את לוגו העסק או החברה, כובעים, דיסק און קי, חולצות, מחזיקי מפתחות ועוד. כאשר מדובר על בחירה של מוצרי פרסום, השמיים הם הגבול. כל שצריך לעשות הוא לפנות לחברה המייצרת ומוכרת את מוצרי הפרסום ולבקש כמות רצויה וכמו כן למתג את המוצרים באמצעות לוגו החברה והטלפון שלה. 

אגב, במוצרי פרסום מומלץ גם להשתמש כאשר משתתפים באירועים שיווקים או כאשר עושים השקות של מוצרים ושירותים חדשים של העסק. היופי הוא שכך ניתן לשמור על העסק או החברה בתודעה של הציבור המשתתף באירוע. כל אחד ישמח לקבל מוצר פרסום שיכול להיות שימוש עבורו וסביר להניח שייזכר בעסק או החברה ובמה שהם מציעים או אפילו ימליץ עליהם למכרים אחרים. כך אפשר לזכות בחשיפה גדולה ופרסום מבלי להתאמץ יותר מדי.

שימוש בשלטים

דרך נוספת ומצוינת לשיווק העסק היא באמצעות שלטים לעסקים. יש שלטי חוץ ושלטי פנים. שלטי חוץ ניתן להציב בכניסה לעסק. מטרתו של העסק תהיה למשוך ולעניין את העוברים והשבים. שלט כזה יכול לכלול מידע לגבי השירותים והמוצרים שהעסק מציע. שלטי פנים הם שלטים המיועדים להכוונה בתוך בית העסק.

היתרון בשימוש בשלטים גלום בעובדה שניתן להשתמש בהם לאורך זמן. במידה ופונים לחברה המייצרת את השלטים, הצוות המקצועי שלה יידע באיזו גרפיקה ואיזה עיצוב להשתמש, על מנת שהשלטים יבלטו ועל מנת שהתוכן שמופיע בהם יקלע למטרה לשמה הם נועדו והיא הבאת לקוחות חדשים ושמירת התודעה אצל לקוחות קיימים של העסק.

טיפ: חשוב שהשלטים יהיו ברורים ויהיה ניתן להבחין בהם ולקרוא את מה שכתוב בהם גם ממרחק. מעבר לכך, אם העסק פעיל 24/7, אז העדיפות היא להזמין שלט מואר. כך יראו אותו בקלות גם כאשר חשוך בחוץ והוא גם יעניין לקוחות פוטנציאליים שירצו לבדוק מה העסק מציע.

שורה תחתונה

עליכם להשקיע כמה שיותר בכל הקשור למיתוג ושיווק העסק שלכם. נכון, מדובר על הוצאה שיכולה להגיע לאלפי או עשרות אלפי שקלים. מה שכן, היא חלק בלתי נפרד וחלק שאין לזלזל בו או להמעיט בערכו. הערך הוא עצום וגדול. גם אם בהתחלה לא תראו תוצאות, המשיכו ואל תתייאשו.
בסופו של דבר, אתם תיווכחו שרווחי העסק יגדלו ושהעסק יגדיל את מאגר הלקוחות שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן