מוצרי קד”מ – מה זה?

קד”מ – ראשי תיבות של המילה “קידום מכירות”. הכוונה במוצרי קד”מ הם למוצרים שהמטרה שלהם היא להגביר את החשיפה של העסק באמצעות מוצרים אותם אנחנו נותנים לעובדים ולקוחות, ובכך להגדיל את המערך העסקי ולהוסיף לו מכירות.

הפצת מוצרי קידום מכירות

כחלק מהרצון שלנו כבעלי עסקים, שהשם שלנו כעסק תמיד יהיה חרוט בראש הלקוחות שלנו, נוכל להיעזר במוצרי קד”מ. ניתן לבחור מבין מגוון רחב של מוצרי פרסום (נקרא גם מוצרי קד”מ), אשר עליהם יופיע לוגו החברה שלנו ואת המוצרים האלה נפיץ לכל הדורש (חשוב מאוד שיהיה לו זיקה לעסק שלנו כדי שנוכל להתקשר בעתיד ביחסי ספק לקוח).

הרעיון שעומד מאחורי מוצרי קידום המכירות, הוא שמקבל המתנה ישתמש בהם. לדוגמה, אם ניתן ללקוחות שלנו מחברות ממותגות או עטים ממותגים, אנחנו יכולים להיות בטוחים שחלק מהלקוחות שלנו ימצאו שהמוצר הזה שימושי עבורם ויעשו בו שימוש.

כל פעם שאותו לקוח, או לקוח פוטנציאלי יצטרך שירותים כמו שאנחנו מוצעים, הלוגו שלנו תמיד יהיה מול הפנים שלו בהישג יד. בנוסף, המחברת או העט יכולים לשמש אותו גם במהלך פגישות או אינטראקציות עם ספקים אחרים שאולי גם יכולים להתעניין במוצר או השירות שלנו – בקיצור, הפוטנציאל הוא גדול.

רכישת מוצרי קד”מ

לפני שניגשים ובוחרים את המוצרים שרוצים לקנות, חשוב מאוד לחשוב על סוג העסק שלנו, האופי של העובדים, הלקוחות וכדומה. מומלץ להתאים את המתנה בהתאם לקהל אליו אנחנו מכוונים ולא להביא מחברת ממותגת לקהל צעיר מדי, או אוזניות ממותגות בולטות לקהל מבוגר יותר. ההתאמה היא קריטית וחשובה.

מוצרים לעובדים

העובדים שלכם הם המשאב הגדול ביותר של העסק שלכם והם מנוע הצמיחה של העסק שלכם. בעובדים שלכם מומלץ להשקיע, אפילו יותר מעל לקוחות פוטנציאלים (שאולי לא נרוויח אותם בתור לקוחות).

את העובדים שלכם אתם רוצים לשמר ואחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מוצרי פרסום שימושיים, איכותיים, כאלה שהם יהיה גאים להציג אותו להסתובב איתו ברחובות. לדוגמה, שמשייה ממותגת בקיץ יכול להיות אחלה פרסומת לעסק שלכם. אם השמשייה איכותית, אותו עובד ירצה ללכת איתה לים, במידה והיא לא איכותית הוא לא ישתמש בה ואז הכסף שהשקעתם על המוצר, כפול מספר העובדים, כאילו נזרק לפח.

השקיעו במיתוג שלכם

ניתן להבין כי כל מוצר פרסום או מוצר קד”מ מכיל שטח פרסום שונה. מחברת ממותגת יכולה להכיל שטחי פרסום גדולים יותר משל עטים ממותגים. במקרה של מחברות נוכל להציע את הלוגו שלנו בצורה גדולה מאוד ובולטת ואפילו נוכל להוסיף פרטי התקשרות בצורה גלויה ונוחה. לעומת זאת במקרה של עטים, נצטרך לצמצם את גודל הלוגו שלנו, ואם נרצה להוסיף פרטי התקשרות, כתובת העסק וכדומה נצטרך לחסוך במקום.

אין בעיה גם עם מוצרי פרסום קטנים כי במידה והם שימושיים הם יעשו לנו עבודה נפלאה ברמת הזכירות של העסק שלנו.

להתחלת שיחה
איך אפשר לעזור?
היי, איך אוכל לעזור לך?